مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-04سياسي

ایجاد شبکه جهادگران فعال در سراسر کشور


یک بعد در جریان جهادی که مورد مطالبه مقام معظم رهبری بوده، ایجاد شبکه جهادگران فعال در سراسر کشور است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: یک بعد در جریان جهادی که مورد مطالبه مقام معظم رهبری بوده، ایجاد شبکه جهادگران فعال در سراسر کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد زهرایی، امروز چهارشنبه 12 مهر در مراسم اختتامیه جشنواره ملی جهادگران خراسان جنوبی که با عنوان همایش شکوه هجرت در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد اظهار کرد: یکی از وظایف جهادگران این است که به عنوان حلقه میانی و واسط، افرادی که قلب های آنان در تسخیر خداست را جذب کرده و پای کار بیاورند.

وی افزود: شبکه جهادگران باید تشکیل و در حوزه های تخصصی به هم وصل شود تا تولیدات هنرمندانه ای را شاهد باشیم و فضای جامعه را از خبرهای امیدبخش پر کنیم لذا هر گروه جهادی باید یک رابط رسانه ای داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی از شهیدان علی وردی و عجمیان به عنوان الگوهای جوانان انقلابی یاد کرد و افزود: این 2 شهید والامقام به عنوان نیروی جهادی تا جان در بدن داشتند، جلوی باطل ایستادند.

وی گفت: دلیل شکست آمریکا، اسراییل، منافقین در فتنه اخیر، طرف بودن با افرادی است که قلب شان در تسخیر خدا بوده و عزت و غیرت، عفت و شهامت و در نهایت شهادت را هدف خود می دانند لذا نمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه جهادگران فعال در سراسر کشور

ایجاد شبکه جهادگران فعال در سراسر کشور