مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-02سياسي

هشدار سخنگوی دولت درباره مهاجرین افغان


سخنگوی دولت با اشاره به مسائلی که درباره مهاجرین افغانستانی مطرح شد، گفت: دو مسئله پیش روی ماست یکی این که یک هجمه رسانه ای که اخیرا شروع شده را باید بفهمیم و در دام آن قرار نگیریم و دوم این که واقعیت این موضوع را بپذیریم و به فکر ساماندهی آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم عصر امروز در برنامه آقای سخنگو! کجا ایستاده ایم که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، به مسائلی که در روزهای اخیر درباره مهاجرین افغانستانی مطرح شد، پرداخت و گفت: درباره این موضوع دو مسئله پیش روی ماست یکی این که یک هجمه رسانه ای که اخیرا شروع شده را باید بفهمیم و در دام آن قرار نگیریم و دوم این که واقعیت این موضوع را بپذیریم و به فکر ساماندهی آن باشیم.

فضاسازی برخی رسانه ها و معاندین و همچنین انتشار فیلمی که گفته شده مربوط به 5 سال پیش است، موجب شد تا اخیرا مسائلی درباره مهاجران افغانستانی مطرح شود.

بهادری جهرمی در این باره افزود: عده ای از مردم کشور افغانستان بنا به شرایط کشورشان مجبور شدند بر خلاف میل باطنی خود به کشورهای دیگر از جمله ایران بروند با توجه به این که مردم این کشور با خیلی از مردم ایران پیوند های فرهنگی زیادی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سخنگوی دولت درباره مهاجرین افغان

هشدار سخنگوی دولت درباره مهاجرین افغان