مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 22:352023-10-12سياسي

تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی مهمترین برنامه حوزه خانواده و جمعیت است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در یک سال آینده برنامه ها و اهداف متعددی در راستای تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در حوزه خانواده و جمعیت اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، انسیه خزعلی در جریان سفر دور دوم هیئت دولت  به استان فارس با حضور در اجلاسیه هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت که با حضور 54 تشکل فعال حوزه کودک و نوجوان از 25 شهرستان استان برگزار شد ،با بیان اینکه مطالبی که در مصوبات سفر مطرح می شود، پیشنهاداتی است که از استان می رسد افزود:  بعضی موارد را نیز از مرکز به عنوان مسئولیت های اجتماعی و موضوعات مهم بیان می کنیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه تاکید بر توجه به پروژه های فرهنگی علاوه بر پروژه های عمرانی مد نظر معاونت زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری است اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس قانون دستگاه های اجرایی موظف هستند بخشی از بودجه خود را به امور فرهنگی و اقدامات در زمینه زنان و خانواده به کار گیرند.

او خاطرنشان کرد: بعضی از اعتباراتی که به عنوان  عمرانی تصویب می شود در اصل اثر فرهنگی دارند؛ به عنوان مثال ساخت خوابگاه های متاهلی به موضوع تشکیل خانواده و ازدواج کمک می کند.

او در ادامه به اقدامات دیگری از جمله تسهیلات ازدواج و تسهیلات که به دهه شصتی ها ارائه می شود اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی مهمترین برنامه حوزه خانواده و جمعیت است

تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی مهمترین برنامه حوزه خانواده و جمعیت است