مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-21فرهنگي

همراهی هنرمندان تئاتر با مردم غزه


هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی سراسر کشور با برنامه ریزی و همراهی اداره کل هنرهای نمایشی، امروز، شنبه، 29 مهر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نمایش اجرا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در این بزنگاه مهم تاریخی که کمترین وظیفه هر انسان آزاده ، اعلام انزجار از جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی است، اداره کل هنرهای نمایشی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران و کانون تئاتر خیابانی با همراهی هنرمندان سراسر کشور مجموعه اجراهایی را در محکومیت و مذمت اعمال و نیات پلید رژیم اشغالگر قدس در سراسر کشور برگزار می کند.

در این برنامه هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی با زبان نمایش گرد هم می آیند تا فریاد بلند نفرت و انزجار خود را با زبان رسا و نافذ هنر به گوش جهان و جهانیان برسانند.

این برنامه امروز (شنبه 29 مهر 1402) از ساعت 11 صبح تا 19 در 29 استان و مناطق آزاد کشور در گستره پهناور ایران زمین در حال اجرا است.

تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، قشم، کرمان، کرمان جنوب، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد و اروند، استان ها و مناطق آزاد کشور هستند که هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی هنرمندان تئاتر با مردم غزه

همراهی هنرمندان تئاتر با مردم غزه