مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-07سياسي

معرفی شهدا را با کارهای هنری همراه کنیم


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کار فرهنگی کاری حساس، حیاتی و تأثیرگذار است، اگر می خواهیم شهدا را معرفی کنیم باید کارهای ما با کارهای هنری همراه شود.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: کار فرهنگی کاری حساس، حیاتی و تأثیرگذار است، اگر می خواهیم شهدا را معرفی کنیم باید کارهای ما با کارهای هنری همراه شود.

سردار مظاهر مجیدی شنبه 15 مهر در همایش دبیران کنگره شهدای کشور که در راستای کنگره 8000 شهید استان در تالار قرآن همدان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری نخستین کنگره شهدای استان در 11 سال پیش و قدردانی از مسئولان آن اظهار کرد: از آنجا که قرار شد استان ها کنگره های بعدی را برگزار کنند، مسأله برگزاری کنگره شهدای استان همدان نیز سال 1400 ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی کاری حساس، حیاتی و تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بین همه کارها به مسائل فرهنگی هنری توجه ویژه دارند و در بین اقدامات ما برای انجام دومین کنگره شهدا نیز به بحث تألیف کتاب ها و کارهای هنری انجام شده توجه کردند.

مجیدی با بیان اینکه اگر می خواهیم شهدا را معرفی کنیم، باید کارهای ما با کارهای هنری همراه شود، توضیح داد: استان همدان شهدای بسیاری تقدیم اسلام کرده است و برخی از شهدای ما در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شهدا را با کارهای هنری همراه کنیم

معرفی شهدا را با کارهای هنری همراه کنیم