مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-16پزشكي

ورود دستگاه رادیوتراپی فوق پیشرفته به چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ارسلان خالدی فر رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شامگاه یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون یک دستگاه رادیوتراپی فوق پیشرفته به ارزش چهار هزار میلیارد ریال وارد استان شده است که وضعیت بهداشت و درمان را متحول می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ارسلان خالدی فر رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شامگاه یک شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: در یک سال اخیر 10 هزار میلیارد ریال انواع دستگاه های سرمایه ای غیرمصرفی سنگین مرتبط با حوزه بهداشت و درمان وارد استان شده است.

خالدی فر از همکاری های اعضای شورای اسلامی شهرکرد در حوزه بهداشت و درمان قدردانی و تاکید کرد: احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی شهرکرد در انتظار دریافت مجوز ماده 23 است و بیمارستان های هاجر و آیت الله کاشانی تا مدتی دیگر پاسخ گوی نیاز مردم برای دریافت خدمات پزشکی نیستند.

وی با اشاره به پیش بینی 130 هکتار زمین در رحمتیه برای ساخت شهرک سلامت و 30 هکتار به منظور احداث باغ سلامت سالمندان افزود: در صورت راه اندازی شهرک سلامت و راه اندازی بیمارستان یک هزار تختخوابی آمادگی لازم برای جابجایی مطب پزشکان از سطح شهرکرد به این مجموعه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه رادیوتراپی فوق پیشرفته به چهارمحال و بختیاری

ورود دستگاه رادیوتراپی فوق پیشرفته به چهارمحال و بختیاری