مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-02سياسي

حوزه تنقیح قوانین ایثارگری باید به سرعت فعال شود


معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست با معاون تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر سرعت بخشی به فعال شدن تنقیح قوانین ایثارگری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تنقیح قوانین مربوط به ایثارگران با حضور محسن بزرگی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهدی مهدی زاده، معاون تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری روز یکشنبه، نهم مهرماه در معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری برگزار شد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با تاکید بر این که حوزه تنقیح قوانین ایثارگری باید به سرعت فعال شود، گفت: بنیاد باید با معرفی نماینده در دولت، تا آخر سال این کار را به نتیجه برساند.

معاون تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز ضمن ارائه توضیحات و مقدمه ای درخصوص برنامه های این معاونت درباره دو سامانه ملی و سامانه اطلاع رسانی قوانین و مقررات، بیان کرد: از بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست داریم تا نماینده ای در کارگروه تنقیح قوانین ایثارگران معرفی کند و مصوبات هیأت وزیران درباره ایثارگران در این کارگروه تنقیح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه تنقیح قوانین ایثارگری باید به سرعت فعال شود

حوزه تنقیح قوانین ایثارگری باید به سرعت فعال شود