مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-12سياسي

شهدای گمنام، سند نامدار انقلاب اسلامی هستند


فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، شهدای گمنام را سند نامدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: مرزبانان در راه پاسداری از آرمان های شهدا گام برداشته و خود را وام دار شهدا می دانند.

- فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، شهدای گمنام را سند نامدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: مرزبانان در راه پاسداری از آرمان های شهدا گام برداشته و خود را وام دار شهدا می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در مراسم شب وداع با پیکر شهید گمنام که با حضور خانواده های کارکنان در شهرک سازمانی ثامن الائمه (ع) برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: شهدا با تقدیم خون خود دو تکلیف عمده انجام دادند، اول خدمت به دین که برای اسلام شهید شدند و برای خدا جان خود را فدا کرده اند، دوم نسبت به کشور و ملت تعصب داشته و با غیرتمندی از آب و خاک کشورشان دفاع کردند.

وی افزود: در واقع شهیدان گمنام از مال، جان و حتی نام خود گذشتند تا ایثارگری را به اوج برسانند، امروز اگر همه ما در ایرانی امن زندگی می کنیم، این آزادی و امنیت را مدیون خون همین شهدا هستیم.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به مظلومیت شهدای گمنام، اظهار داشت: شهدای گمنام در گمنامی خود تحولی عظیم در جامعه ایجاد کردند و شهادت مظلومانه و بی نشان ماندن این شهدای بزرگوار، تفاوتی معنادار و مثال زدنی دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام، سند نامدار انقلاب اسلامی هستند

شهدای گمنام، سند نامدار انقلاب اسلامی هستند