مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-26دانش

تحصیل اولین بورسیه های صنایع در دانشگاه سمنان


 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از تحصیل اولین بورسیه های صنایع در ترم جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: در مرحله اول در قالب این طرح 129 دانشجو پذیرفته شدند.

- ایسنا/سمنان  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از تحصیل اولین بورسیه های صنایع در ترم جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: در مرحله اول در قالب این طرح 129 دانشجو پذیرفته شدند.

دکتر فرشاد ورامینیان 4 مهرماه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی در دانشگاه ها و خیرمقدم به دانشجویان و خصوصا ورودی های جدید اظهار کرد: امسال افزون بر 13 هزار دانشجو در این دانشگاه مادر تحصیل می کنند.

وی به شیوه جدید پذیرش دانشجوی کارشناسی از طریق بورسیه صنعتی اشاره کرد و افزود: بر اساس این طرح، دانشجوی پذیرفته شده موظف است حداقل 50 ساعت در ماه را در یکی از صنایعی که بورس می شود بگذراند.

دکتر ورامینیان ادامه داد: در مرحله نخست 129 نفر از طریق این طرح در دانشگاه سمنان پذیرفته شدند که پس از انجام مصاحبه با حضور نمایندگانی از صنعت و دانشگاه ، نهایتا 42 نفر بر اساس سهمیه دفترچه سازمان سنجش پذیرفته خواهند شد و همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور، تحصیل خود را آغاز خواهند کرد .

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از پذیرش بیش از بیش از سه هزار و 500 نفر دانشجوی جدید در سال تحصیلی پیش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل اولین بورسیه های صنایع در دانشگاه سمنان

تحصیل اولین بورسیه های صنایع در دانشگاه سمنان