مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-10سياسي

گلایه از وضعیت لنجداران خمیر


بسیاری از لنج داران اقدام به فروش لنج های خود و رو آوری به شغل های دیگر می کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر امروز در گفت و گویی رسانه ای عنوان داشت: به دلیل نبود زیرساخت، بسیاری از لنج داران اقدام به فروش لنج های خود می کنند و به شغل های دیگری روی می آورند که معیشت آنان در معرض تهدید است.

وی با بیان این که معدود لنجداران منطقه خمیر نیز به باربری روی آورده اند و عملا از وضعیت زندگی آنان مطلعم و شرایط خوبی ندارند، از دولت خواست در زمینه در زمینه تجارت مرزی، ابتکارات ویژه ای اجرا کند.

امام جمعه خمیر خمیر تصریح کرد: بسیاری از روستاهای ما روستاهای ساحلی هستند و شغل مردم این منطقه تجارت و لنجداری و صیادی است و لذا هر برنامه اقتصادی ویژه در این زمینه می تواند به رونق اقتصادی در این مناطق منجر شود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به سخنان وزیر کشور مبنی بر اینکه که سود ته لنجی ها نباید به جیب چند تاجر تهرانی برود، تأکید کرد: اول اینکه باید از حُسن نظر دولت سیزدهم برای این توجه ویژه و امید بخش تشکر کنیم و دوم اینکه باید محضر همه مسئولان مربوط به این حوزه عرض کنیم که حاصل بی توجهی در سال های متمادی قبل به جامعه لنج دار، امروز لنج داران ما را بر این داشته که لنج های خود را بفروشند و به شغل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از وضعیت لنجداران خمیر

گلایه از وضعیت لنجداران خمیر