مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-11سياسي

توزیع بیش از 200 هزار بسته معیشتی ازسوی هلال احمر در 1.5 سال


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد که در سال گذشته 125 هزار بسته معیشتی و در نیمه نخست امسال بیش از 96 هزار بسته معیشتی و حمایتی بین خانوارهای نیازمند در مناطق محروم و محلات کمتربرخوردار توزیع شده است.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد که در سال گذشته 125 هزار بسته معیشتی و در نیمه نخست امسال بیش از 96 هزار بسته معیشتی و حمایتی بین خانوارهای نیازمند در مناطق محروم و محلات کمتربرخوردار توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید سلیمی در حاشیه برگزاری آیین نسیم مهرورزی جمعیت هلال احمر استان قم و آغاز توزیع 1850 بسته معیشتی بین سه محله کمتر برخوردار این استان گفت: اعتماد خیرین و حامیان به جمعیت هلال احمر و خانواده بزرگ داوطلبان به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، سرمایه اجتماعی بی بدیلی است.

سلیمی ، پروژه های داوطلبی معیشت محور و محرومیت زدا را یکی از طرح های اصلی و ماموریت های مهم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برشمرد و اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی و حمایتی بین جامعه هدف، از جمله اقدامات عینی و مصداقی در زمینه تحقق این رسالت اجتماعی است.

در همین راستا، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال 1401 بیش از 125 هزار و در شش ماه اول امسال بیش از 96 هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی، بهداشتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 200 هزار بسته معیشتی ازسوی هلال احمر در 1.5 سال

توزیع بیش از 200 هزار بسته معیشتی ازسوی هلال احمر در 1.5 سال