مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-22بين الملل

ادامه حملات صهیونیست ها به مناطق مختلف غزه


رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی بدون توجه به قوانین بین المللی و بشردوستانه که کشتار غیرنظامیان را جرم می دانند، به بمباران ساختمان های مسکونی و مساجد در نوار غزه ادامه می دهد و تنها در روز شنبه حدود 200 نفر شهید و بیش از 400 فلسطینی دیگر نیز مجروح شدند.

- رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی بدون توجه به قوانین بین المللی و بشردوستانه که کشتار غیرنظامیان را جرم می دانند، به بمباران ساختمان های مسکونی و مساجد در نوار غزه ادامه می دهد و تنها در روز شنبه حدود 200 نفر شهید و بیش از 400 فلسطینی دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار الجزیره اعلام کرد، در حملات رژیم صهیونیستی به منزلی مسکونی در اردوگاه البریج در مرکز غزه تعدادی شهید و مجروح شدند.

به گفته منابع پزشکی شب گذشته بیش از ده ها فلسطینی در بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی از شهادت سه شهروند از جمله دو زن در حمله رژیم صهیونیستی به خانه ای متعلق به خانواده الاسطل در مرکز خان یونس و زخمی شدن تعدادی دیگر با جراحات مختلف خبر دادند.

همچنین تعدادی از شهروندان در بمباران منطقه تل الزعتر در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند، هواپیماهای اشغالگر همچنین چندین آپارتمان مسکونی در مجاورت بیمارستان الشفا را هدف قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حملات صهیونیست ها به مناطق مختلف غزه

ادامه حملات صهیونیست ها به مناطق مختلف غزه