مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-07سياسي

بهسازی و آسفالت راه ارتباطی جاده ملی دهدشت-پاتاوه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، ابولفضل خاضع، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کهگیلویه، از بهسازی و آسفالت راه ارتباطی جاده ملی دهدشت -پاتاوه خبر داد و در تشریح جزییات این خبر گفت: - معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کهگیلویه از بهسازی و آسفالت راه ارتباطی جاده ملی دهدشت -پاتاوه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، ابولفضل خاضع، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کهگیلویه، از بهسازی و آسفالت راه ارتباطی جاده ملی دهدشت -پاتاوه خبر داد و در تشریح جزییات این خبر گفت: یکی از دغدغه های اصلی مردم روستا های امام زاده یحیی علیه السلام و دیگر روستا ها بحث اتصال به جاده ملی دهدشت-پاتاوه بود.

خاضع افزود: این پروژه سال های زیادی به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تمام مانده بود، ولی خوشبختانه با عزم دولت سیزدهم در بحث توجه به راه های روستایی این پروژه در چند مدت گذشته سرعت خوبی به خود گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کهگیلویه در ادامه افزود:در این پروژه 4 دهانه پل 2 متری و یک پل بزرگ با دهانه 30 متری که در حال حاضر تیر ها گذاشته و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، احداث شد.

خاضع عنوان کرد: این پروژه در دو شهرستان کهگیلویه و چرام با اعتبار بیش از 140 میلیارد ریال اجرا گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و آسفالت راه ارتباطی جاده ملی دهدشت-پاتاوه

بهسازی و آسفالت راه ارتباطی جاده ملی دهدشت-پاتاوه