مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-28ورزشي

در اعتراض به عملکرد فدراسیون بسکتبال؛ کامرانی از سمت خود استعفاء کرد


با روی کار آمدن جواد داوری به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال، در تاریخ 5 اردیبهشت 1401 مهدی کامرانی به عنوان مشاور فنی تیم های ملی پایه انتخاب شد که اکنون او با انتقاد از تصمیمات فدراسیون، - در اعتراض به عملکرد فدراسیون بسکتبال؛ کامرانی از سمت خود استعفاء کرد با روی کار آمدن جواد داوری به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال، در تاریخ 5 اردیبهشت 1401 مهدی کامرانی به عنوان مشاور فنی تیم های ملی پایه انتخاب شد که اکنون او با انتقاد از تصمیمات فدراسیون، از سمت خود استعفاء داد.

مشاور فنی تیم های ملی پایه بسکتبال ایران، در اعتراض به رفتار فدراسیون، از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی کامرانی ستاره و پوینت گارد سابق تیم ملی بسکتبال ایران، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، در اعتراض به عملکرد فدراسیون از سمتش در فدراسیون بسکتبال استعفا داد.

با روی کار آمدن جواد داوری به عنوان رییس فدراسیون بسکتبال، در تاریخ 5 اردیبهشت 1401 مهدی کامرانی به عنوان مشاور فنی تیم های ملی پایه انتخاب شد که اکنون او با انتقاد از تصمیمات فدراسیون، از سمت خود استعفاء داد.

کامرانی در بخشی از متنی که منتشر کرده است، نوشت: بنده در تاریخ 5 اردیبهشت 1401 به عنوان مشاور فنی تیم های ملی پایه انتخاب شدم، اما در هیچ یک از انتخاب ها برای کادرفنی تیم های پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعتراض به عملکرد فدراسیون بسکتبال؛ کامرانی از سمت خود استعفاء کرد

در اعتراض به عملکرد فدراسیون بسکتبال؛ کامرانی از سمت خود استعفاء کرد