مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-02حوادث

دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای توسط مامورین حفاظت دادگستری مازندران


دو کلاهبردار حرفه ای که با جعل عنوان و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم اخاذی می کردند، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران گفت: دو کلاهبردار حرفه ای که با جعل عنوان و ادعای نفوذ در دستگاه قضایی از مردم اخاذی می کردند، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: با گزارش و شکایت مردمی از دو نفر که با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری مبادرت به کلاهبرداری کرده بودند، موضوع از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران مورد پیگیری قرارگرفت.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با اقدام به موقع مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و پیگیری های صورت گرفته، متهمین دستگیر و بر اساس مدارک موجود در پرونده، اظهارات شکات و مالباختگان و تحقیقات ابتدایی، مشخص شد افراد مذکور به دروغ خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی کرده و با استفاده از سادگی برخی مراجعین و ظاهرسازی و ادعای اینکه می توانند با نفوذ در پرونده ها نزد مراجع انتظامی و مقامات قضایی مسیر و روند پرونده را تغییر دهند، مبالغ قابل توجهی را نیز به عنوان حق الوکاله و هزینه های دادرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای توسط مامورین حفاظت دادگستری مازندران

دستگیری دو کلاهبردار حرفه ای توسط مامورین حفاظت دادگستری مازندران