مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 01:402023-10-09ورزشي

جاور: حرف هایمان تکراری است اما اتفاقی نمی افتد!


ملی پوش رویینگ ایران که در بازی های آسیایی دو مدال نقره تیمی گرفت به عدم توجه کافی به قایقرانی با وجود مدال آوری انتقاد کرد.

- مهسا جاور قایقران ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص بازی های آسیایی و کسب مدال نقره رویینگ سنگین وزن چهار نفره زنان گفت: برای این رقابت دو سال در اردو بودیم و چهار پنج ماه آخر برای ارنج تست دادیم که بهترین رکوردهای ایران را ثبت کردیم و خدا را شکر مسابقات خوبی هم داشتیم.

چین به دلیل میزبانی قهرمان جهان و انتخابی المپیک خود را سر خط آورده بود اما در کل رقابت خوبی انجام دادیم و خوشحالم که رکورد و مدال قابل قبولی کسب کردیم.

او افزود: رییس فدراسیون و سرمربی تا همین چند ماه اخیر سعی کرد بهترین شرایط را برای ما فراهم کنند تا با قایق و پاروی به روز تمرین کنیم.

متاسفانه حرف هایی که می زنیم همیشه تکراری است و هیچ اتفاق خاصی هم نمی افتد اما امیدوارم کمی نگاه به قایقرانان ویژه تر شود تا بتوانیم با خیال آسوده تری تمرین کنیم.

ما از لحاظ تجهیزات اصلا وضعیت خوبی نداریم و قایق هایی که خریدیم مدت زیادی نیست از گمرک درآمده اما خرید قدیم بوده؛ ما پیست 2 هزار متر نداریم و دریاچه آزادی تنها دریاچه تمرینی ما در حال خشک شدن بود که امیدوارم فکر اساسی به حال این دریاچه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاور: حرف هایمان تکراری است اما اتفاقی نمی افتد!

جاور: حرف هایمان تکراری است اما اتفاقی نمی افتد!