مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-08حوادث

ارسال محموله امدادی ایران برای زلزله زدگان افغانستان


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله 6.

3 ریشتری روز گذشته در افغانستان گفت: با توجه به شدت حادثه و نیاز مردم حادثه دیده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بابک محمودی، رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه شنبه 15 مهرماه، ساعت 10:11 به وقت تهران اولین زمین لرزه به بزرگای 6.

3 ریشتر در عمق 7 کیلومتری زمین، شمال غرب شهر هرات در کشور افغانستان را لرزاند، گفت: به دلیل احساس زمین لرزه در استان های خراسان رضوی و جنوبی، تیم های عملیاتی برای ارزیابی به روستاهای مرزی اعزام شدند که خوشبختانه زمین لرزه در ایران بدون خسارت مالی و جانی بوده است.

وی با تشریح دیگر اقداماتی که در زلزله افغانستان انجام شده، ادامه داد: پس از وقوع زلزله به استان های مرزی اطلاع‎ رسانی شد و حوادث احتمالی به دلیل نزدیکی کانون زمین لرزه به مرزهای ایران و احساس زمین لرزه در کشور ایران، پیگیری شد.

رییس سازمان امداد و نجات  بیان داشت:رصد و پیگیری ابعاد مختلف حادثه ازطریق منابع مختلف خبری توسط مرکز EOC سازمان، پیگیری حادثه از طریق مرکز EOC خراسان رضوی و تعامل و تبادل اطلاعات با جمعیت هلال احمر شهر هرات در خصوص خسارات احتمالی زلزله، اعلام آماده باش به تیم های عملیاتی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی وخراسان شمالی برای اعزام از طریق ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال محموله امدادی ایران برای زلزله زدگان افغانستان

ارسال محموله امدادی ایران برای زلزله زدگان افغانستان