مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-01سياسي

رییسی: در آینده نزدیک مشکلات تأمین برق خانگی و صنعتی رفع خواهد شد


با به ثمر رسیدن اقداماتی که با همکاری صنایع در حال انجام است، در آینده نزدیک تولید و توزیع برق به سطحی خواهد رسید که نه تولید دچار وقفه شود و نه در مصارف خانگی با کمبود برق مواجه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیأت دولت با اشاره به مدیریت خوب وزارت نیرو برای رقم زدن تابستانی بدون خاموشی برای مردم، تصریح کرد: با به ثمر رسیدن اقداماتی که با همکاری صنایع در حال انجام است، در آینده نزدیک تولید و توزیع برق به سطحی خواهد رسید که نه تولید دچار وقفه شود و نه در مصارف خانگی با کمبود برق مواجه باشیم.

رییس جمهور، رشد تولید را مهمترین برنامه دولت عنوان کرد و با اشاره به اهمیت مسأله تأمین مالی آن پیشنهاد کرد، برای شتاب بخشیدن به پیشرفت اجرایی این برنامه مهم، جلسه ای متشکل از اعضای اقتصادی دولت و با مدیریت معاون اول رییس جمهور برگزار و همه امکانات و ظرفیت های مالی موجود در کشور به دقت مرور شده و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان احصا و ارائه شود.

تأکید بر تبیین خدمات و اقدامات دولت برای مردم و نخبگان در قالب های مختلف رسانه ای، تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای مهار نرخ تورم و تأکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای کاهشی شدن آن، ضرورت مقابله با بروکراسی ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: در آینده نزدیک مشکلات تأمین برق خانگی و صنعتی رفع خواهد شد

رییسی: در آینده نزدیک مشکلات تأمین برق خانگی و صنعتی رفع خواهد شد