مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-29بين الملل

اعتراض گروهی از کشورها به عدم صدور ویزا برای شرکت در شورای حقوق بشر


گروهی متشکل از 11 کشور در بیانیه ای اعلام کردند رد و تاخیر در صدور ویزا برای نمایندگان شرکت کننده در رویدادهای سازمان ملل، نوعی سرکوب علیه اعضای جامعه مدنی به حساب می آید.

- گروهی متشکل از 11 کشور در بیانیه ای اعلام کردند رد و تاخیر در صدور ویزا برای نمایندگان شرکت کننده در رویدادهای سازمان ملل، نوعی سرکوب علیه اعضای جامعه مدنی به حساب می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، این 11 کشور شامل بلاروس، چین و روسیه در بیانیه ای اعلام کردند: ما هرگونه فشار سیاسی بر نمایندگان جامعه مدنی را با ایجاد موانع مصنوعی که مانع از شرکت آنها در رویدادهای سازمان ملل متحد بر اساس قوانین و روشهای مربوطه می شود، رد می کنیم.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است، یکی از این ابزارها که خیلی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، رد ویزای ورود یا بررسی طولانی درخواست های ویزا برای کسانی است که تمام معیارهای دسترسی را گذرانده اند و توسط دبیرخانه سازمان ملل مورد بررسی قرار گرفته و ثبت شده اند.

این سند که توسط یوگنی اوستینف ، یکی از اعضای هیات روس در سازمان ملل در جریان پنجاه و چهارمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ارائه شد همچنین بر موضع این 11 کشور درباره غیرقابل قبول بودن تضعیف گفت وگوی سازنده و مورد احترام درباره مسائل بشری توسط نمایندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض گروهی از کشورها به عدم صدور ویزا برای شرکت در شورای حقوق بشر

اعتراض گروهی از کشورها به عدم صدور ویزا برای شرکت در شورای حقوق بشر