مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-10سياسي

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دانشکده دندانپزشکی بلگراد


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، علم را عامل اتحاد کشورها و زبان مشترک همه ادیان و اقوام دانست و گفت: افزایش ارتباطات علمی بین کشورها، باعث بسط و گسترش دانایی و آگاهی در جهان می شود.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، علم را عامل اتحاد کشورها و زبان مشترک همه ادیان و اقوام دانست و گفت: افزایش ارتباطات علمی بین کشورها، باعث بسط و گسترش دانایی و آگاهی در جهان می شود.

حسن بختیاری شامگاه دیروز (17 مهرماه) در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه همکاری های دانشگاهی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بلگراد جمهوری صربستان، اظهار کرد: علم می تواند باعث جلوگیری از جنگ، فقر و بدبختی در دنیا شود و عالمان و دانشمندان، سفیران صلح و امنیت در جهان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: ایران مهد دانشمندان بزرگی است که برخی از آنان همچون ابوعلی سینا، زکریای رازی و جابربن حیان بنیانگذاران رشته های مهمی چون پزشکی، داروسازی و شیمی بوده اند.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، نانو، هوا و فضا و بسیاری رشته های دیگر، اظهار کرد: مردم ایران احترام ویژه ای برای علم و عالمان قائل هستند و بزرگان و خیرین در کشور ما تاثیر زیادی در پیشبرد علم داشته و دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دانشکده دندانپزشکی بلگراد

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دانشکده دندانپزشکی بلگراد