مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-16سياسي

خدمت به دانشجویان به منزله خدمت به فرزندان خودمان است


آیین رونمایی از سه نرم افزار «بهای تمام شده ی تعذیه ی دانشجویی»، «میز خدمت» و «تشخیص چهره» با حضور رییس، معاونان دانشجویی و پشتیبانی و تعدادی از مدیران دانشگاه تبریز برگزار شد.

- رییس دانشگاه تبریز در آیین رونمایی نرم افزارهای تغزیه ی دانشجویان: خدمت به دانشجویان به منزله خدمت به فرزندان خودمان است ایسنا/آذربایجان شرقی آیین رونمایی از سه نرم افزار بهای تمام شده ی تعذیه ی دانشجویی ، میز خدمت و تشخیص چهره با حضور رییس، معاونان دانشجویی و پشتیبانی و تعدادی از مدیران دانشگاه تبریز برگزار شد.

صفر نصراله زاده در این آیین، کار به صورت الکترونیکی و سامانه ای را بسیار مفید و مثمرثمر خواند و گفت: این نوع فعالیت تاثیر بسزایی در ایجاد آمار و ارقام قابل استناد و پیگیری دارد و موجب افزایش سرعت خدمات و مهندسی فرآیند می شود.

وی ادامه داد: هرچقدر این قبیل فعالیت ها سهل و بدون ایراد انجام شود، به همان اندازه مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

نصراله زاده با بیان اینکه هیچ نیتی بهتر از نیت الهی نیست، تاکید کرد: دانشجویان، فرزندان ما هستند و خدمت به این عزیزان به منزله ی خدمت به فرزندان خودمان است و همه ی ما نباید هدفی جز بازکردن گره و حل مشکلات دانشجویان داشته باشیم و امیدواریم روزی فرا برسد که دانشجویان هیچ گله ای از ما نداشته باشند و از ما تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به دانشجویان به منزله خدمت به فرزندان خودمان است

خدمت به دانشجویان به منزله خدمت به فرزندان خودمان است