مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:362023-10-02فرهنگي

کتاب «روایت زندگی یکی از آن 23 نفر» رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، طی مراسمی که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان برگزار شد، ازکتاب روایت زندگی یکی از آن 23 نفررونمایی شد.

 خانم فرزانه ایران نژاد نویسنده این کتاب توانست طی مدت دوسال خاطرات یکی از قهرمانان کتاب آن بیست و سه نفررا که به قلم احمد یوسف زاده نوشته شده و در اردوگاه های عراق به اسارت گذراندند، در 300 صفحه به چاپ برساند.

 در این کتاب خاطرات آزاده آقای منصور محمودآبادی که در دوران اسارت کمتر از 13 سال سن داشت، به رشته تحریر در آمده است.

 شاید کمتر بدانیم این آزادگان چهره های با صلابت شان با قدم های محکم و روحیه شکست ناپذیرشان لرزه بر اندام دشمنان می انداختند و زیر توپخانه دشمن، مقاومت کرده و گاه با دست خالی، راضی نشدند حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن بدهند.

آقای احمد یوسف زاده که کتاب آن بیست و سه نفر را نوشته است، نیز در این مراسم حضور داشت و گفت: 7 نفر از شخصیت های این کتاب سیرجانی هستند که داستان زندگی 23 ایرانی را روایت می کنند که دوران نوجوانی شان را در اردوگاه های عراق و در اسارت گذراندند.

  یوسف زاده که خود یکی از آن جمع 23 نفر بود، در این کتاب پس از سال ها، قهرمانانی را به ملت ایران معرفی می کند که با وجود سن کم، با انتخاب هایشان در دوره اسارت ماموران صدام را عاصی کردند و شخصیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «روایت زندگی یکی از آن 23 نفر» رونمایی شد

کتاب «روایت زندگی یکی از آن 23 نفر» رونمایی شد