مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-25سياسي

نوروزی: برخی احکام لایحه برنامه هفتم قابلیت اجرا ندارد


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس عدم توجه به معضلات زیرساخت های آب، برق و گاز و محدود شدن اشتغال به کسب و کارهای خرد و خانگی را از جمله ایرادات لایحه برنامه هفتم توسعه مطرح کرد.

- نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس عدم توجه به معضلات زیرساخت های آب، برق و گاز و محدود شدن اشتغال به کسب و کارهای خرد و خانگی را از جمله ایرادات لایحه برنامه هفتم توسعه مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در مخالفت با کلیات این لایحه گفت: در این برنامه 16 هزار همت بار مالی بر دولت تحمیل و 3 هزار همت از درآمدهای دولت کاسته، 991 حکم به برنامه اضافه، 27 نهاد و سازمان جدید اضافه، 35 حکم اصلاح ساختاری حذف و 118 حکم به جزییات مصوب اضافه شده است.

وی حذف نگاه مسئله محوری و همچنین ماهیت بودجه ای لایحه را از ایرادات وارد بر لایحه برنامه هفتم توسعه عنوان کرد و افزود: عدم توجه به معضلات زیرساخت های آب، برق و گاز و همچنین عدم توجه به آفات دخالت مدیریت دولتی اعم از قیمت گذاری و ممنوعیت صادرات، محدود شدن اشتغال به کسب و کارهای خرد و خانگی، عدم توجه کافی به متغیرهای کلان در گسترش فقر، عدم توجه کافی به توسعه صنعتی مناطق محروم، وجود ناهماهنگی بین بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: برخی احکام لایحه برنامه هفتم قابلیت اجرا ندارد

نوروزی: برخی احکام لایحه برنامه هفتم قابلیت اجرا ندارد