مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-22سياسي

ضرورت تحول در دانشگاه فرهنگیان/به روزرسانی سند نقشه جامع علمی کشور


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت تحول جدید در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: به روزرسانی سند نقشه جامع علمی کشور شروع شده و برنامه ریزی برای به روزرسانی تحول آموزش و پرورش آغاز شده است.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت تحول جدید در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: به روزرسانی سند نقشه جامع علمی کشور شروع شده و برنامه ریزی برای به روزرسانی تحول آموزش و پرورش آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با اعلام این مطلب گفت: در این دوران، موقعیت بی نظیری برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت، رفع مشکلات و حل مسائل آموزش و پرورش به وجود آمده است و تعاملات خوب میان شورا و وزارت آموزش و پرورش فرصتی تاریخی را فراهم کرده است تا این موضوعات با جدیّت، دقت و سرعت بررسی و حل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مجموعه کارهای زمین مانده در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: ضرورت تحول جدید در دانشگاه فرهنگیان، توسعه حوزه تربیت، ارتقای جایگاه مدیران مدارس و موضوع کتاب های درسی از مسائل مهم است، البته برخی از کارها در اولویت است، حتما باید سراغ کارهای عملیاتی نتیجه بخش رفت اما اگر کارها پشتوانه نظری نداشته باشد کارها، خیلی علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحول در دانشگاه فرهنگیان/به روزرسانی سند نقشه جامع علمی کشور

ضرورت تحول در دانشگاه فرهنگیان/به روزرسانی سند نقشه جامع علمی کشور