مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-19سياسي

مدیریت و کار در جمهوری اسلامی باید جهادی باشد


استاندار لرستان با تأکید بر کار و مدیریت جهادی در جمهوری اسلامی گفت: مدیران با رعایت اصول و ضوابط، مردم را اسیر نامه نگاری و بروکراسی اداری نکنند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تأکید بر کار و مدیریت جهادی در جمهوری اسلامی گفت: مدیران با رعایت اصول و ضوابط، مردم را اسیر نامه نگاری و بروکراسی اداری نکنند.

فرهاد زیویار بیست و ششم مهر ماه در دیدار با مجید آقابابایی، مدیرکل بازرسی، پاسخگویی شکایات و ارزیابی عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، با بیان اینکه استاندارد تنها نماینده حاکمیت نیست و علاوه بر توجه به رعایت انضباط و قوانین حاکمیت، کیفیت و رضایتمندی مردم را نیز دنبال می کند، اظهار کرد: بر این اساس اداره استاندارد وظیفه ای دو جانبه بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم سازمان استاندارد به معنای واقعی، مردمی است، افزود: این سازمان به جای ایستادن در برابر تولیدکننده با حفظ منافع مردم، به دنبال حل مشکلات تولید است.

زیویار، حُسن مدیریت استاندارد در لرستان را باعث توفیق در مدیریت این اداره دانست و افزود: بخشی از این توفیق به دلیل این است که خود را اسیر قالب های شکلی و بروکراسی اداری نکرده و به صورت جهادی و مردمی با رعایت قوانین و ضوابط به دنبال حل مشکلات تولیدکنندگان و مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت و کار در جمهوری اسلامی باید جهادی باشد

مدیریت و کار در جمهوری اسلامی باید جهادی باشد