مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-13سياسي

ایدئولوژی اسلام ریشه اسراییل را می خشکاند


استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه فلسطین بهانه ای برای تسلط بر کل خاورمیانه است، گفت: ایدئولوژی اسلام برای اسراییل خطرناک تر از ایرانی بودن است و لذا به دنبال خشکاندن ریشه اسلام هستند، - ایسنا/گیلان استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه فلسطین بهانه ای برای تسلط بر کل خاورمیانه است، گفت: ایدئولوژی اسلام برای اسراییل خطرناک تر از ایرانی بودن است و لذا به دنبال خشکاندن ریشه اسلام هستند، زیرا می دانند این ایدئولوژی ریشه خودشان را می خشکاند.

حجت الاسلام والمسلمین منصور قابشی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به ماهیت اسراییل خبیث، اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید وَلَن تَرضیٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصاریٰ حَتّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم که یادآور دو نکته اساسی درباره درباره ماهیت دشمنان اسلام است.

وی با بیان اینکه دشمن یهود به کم قانع نیست، افزود: امروز خیلی ها این سوال را مطرح می کنند که چرا باید به فلسطین توجه کنیم؟! چرا پس از 70 سال جریان فلسطین حل نمی شود؟! و چرا نقطه زنی اسراییل خبیث مطرح است؟! که البته برای پاسخ به این سوالات باید به تعریف درست و دقیقی از ماهیت رژیم صهیونیستی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایدئولوژی اسلام ریشه اسراییل را می خشکاند

ایدئولوژی اسلام ریشه اسراییل را می خشکاند