مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-17سياسي

ضرورت بهره گیری صنعت ساختمان سازی از انرژی های پاک


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان بر ضرورت بهره گیری صنعت ساختمان سازی از انرژی های پاک تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان بر ضرورت بهره گیری صنعت ساختمان سازی از انرژی های پاک تاکید کرد.

مهدی حکیمی 25 مهرماه در نشست با جمعی از اعضای این سازمان اظهار کرد: استان سمنان از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه انرژی های پاک و تجدیدپذیر برخوردار است و صنعت نوین ساختمان سازی باید از این پتانسیل استفاده کند.

وی با اشاره به اجباری شدن و الزام مسوولان حوزه ساخت و ساز به رعایت رده بندی و ممیزی انرژی در صدور پایان کار ساختمان ها در سال جاری گفت: انتظار می رود که مسوولان و متولیان این حوزه در رعایت و اجرایی شدن این قانون جدیت داشته باشند.

: اجرای دستورالعمل های در نظر گرفته شده در قالب مبحث 19 مقررات ملی ساختمان کمک شایانی به تحقق توسعه پایدار در شهرها به عنوان مراکز اصلی سکونت بشر می کند.

این عضو شورای مرکزی نظام مهندسی کشور ادامه داد: خوشبختانه در آخرین ویرایش این مبحث نگاه ویژه ای به استفاده از فناوری های نوین در بهره برداری از انرژی ها شده است.

وی به پتانسیل بالای انرژی پاک و خصوصا انرژی خورشیدی در استان کویری و پهناور سمنان پرداخت و افزود: با ظرفیت وجود انرژی های تجدید پذیر در استان سمنان پیاده سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری صنعت ساختمان سازی از انرژی های پاک

ضرورت بهره گیری صنعت ساختمان سازی از انرژی های پاک