مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-18سياسي

98درصد از نسخه ها در زنجان الکترونیکی شد


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان از صدور 98درصدی نسخه ها در استان به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: زنجان جزو استان های با درصد بالای صدور نسخه الکترونیکی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید کرمی، مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت شهادت جمع زیادی از مردم غزه، پیروزی جبهه مقاومت را از خداوند متعال خواستار شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه 80 درصد از بیمه شدگان بیمه سلامت حق سرانه پرداخت نمی کنند، افزود: بیمه سلامت با 528 مرکز ارائه خدمت، قرارداد دارد.

وی تعداد مراکز جامع روستایی طرف قرارداد را در سطح استان زنجان 84 مرکز اعلام کرد و گفت: آمار مراجعه سرپایی و بستری روزانه بیمه شدگان به مراکز درمانی به ترتیب 5 هزار و 300 مورد است.

کرمی به ارائه خدمت بیمه سلامت به 892 بیمار خاص اشاره و تصریح کرد: در چند وقت اخیر اقدامات شاخص خاصی برای کمک به بیمه شدگان انجام شده که رایگان شدن دهک های 4 و 5 علاوه بر دهک های یک تا 3 و همچنین تخفیف 20 تا 50 درصدی برای دهک های 6 تا 9 بود.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان به استمرار ارائه خدمات به بیماران صعب العلاج در پی تاسیس صندوق حمایت از این بیماران اشاره کرد و افزود: این خدمات در 51 بسته خدمتی و برای 107 بیماری خاص و صعب العلاج تعریف شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98درصد از نسخه ها در زنجان الکترونیکی شد

98درصد از نسخه ها در زنجان الکترونیکی شد