مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-26بين الملل

ادعای بحرین : سازش ریاض و تل آویو در راه است


منابع رسانه ای آمریکایی و همچنین رژیم صهیونیستی از سخنان «عبدالله بن راشد آل خلیفه» سفیر بحرین در آمریکا طی یک سخنرانی در ایالت اوکلاهما درباره عادی سازی روابط ریاض و تل آویو خبر داد.

- منابع رسانه ای آمریکایی و همچنین رژیم صهیونیستی از سخنان عبدالله بن راشد آل خلیفه سفیر بحرین در آمریکا طی یک سخنرانی در ایالت اوکلاهما درباره عادی سازی روابط ریاض و تل آویو خبر داد.

عبدالله بن راشد آل خلیفه سفیر بحرین در آمریکا طی یک سخنرانی در ایالت اوکلاهما ادعا کرد که توافق عادی سازی عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در راه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حالی که اظهارنظرها و گمانه زنی ‎ها درباره تلاش های آمریکا برای عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با عربستان سعودی ادامه دارد، سفیر بحرین در آمریکا هم در این باره سخن گفت.

  منابع رسانه ای آمریکایی و همچنین رژیم صهیونیستی از سخنان عبدالله بن راشد آل خلیفه سفیر بحرین در آمریکا طی یک سخنرانی در ایالت اوکلاهما درباره عادی سازی روابط ریاض و تل آویو خبر داد.

  سفیر بحرین در آمریکا که کشورش در سال 2020 در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ به همراه امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی توافق سازش عادی سازی روابط امضا کرد، مدعی شد که عادی سازی روابط ریاض و تل آویو در راه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بحرین : سازش ریاض و تل آویو در راه است

ادعای بحرین : سازش ریاض و تل آویو در راه است