مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:002023-09-27سياسي

روابط عمومی ها با رویکردی نوین در بازگو کردن اقدامات دولت اقدام کنند


اطلاع رسانی درست و به موقع از اقدامات دولت می تواند در امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی مردم موثر واقع شود که لازم است مدیران و مسوولان روابط عمومی ها با رویکردی نوین در بازگو کردن اقدامات دولت اقدام کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک،  فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با اشاره به  گلایه رهبر معظم انقلاب از اطلاع رسانی ضعیف برنامه های دولت در دیدار با هیات دولت اظهار کرد: اقدامات و کارهای ارزشمندی در دولت در حال انجام است که متاسفانه این اقدامات به درستی در اختیار مردم قرار نمی گیرد.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع از اقدامات دولت می تواند در امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی مردم موثر واقع شود که لازم است مدیران و مسوولان روابط عمومی ها  با رویکردی نوین در بازگو کردن اقدامات دولت اقدام کنند.

استاندار مرکزی با بیان انکه اطلاع رسانی در دولت ضعیف است و باید در سطح استان تلاش کرد این اطلاع رسانی به درستی صورت بگیرد، افزود: نباید اجازه دهیم غبار ایجاده شده در حوزه معیشت مانع انعکاس دقیق خدمات دولت باشد و اقدامات تحت شعاع قرار گیرد.

مخلص الائمه حضور میدانی مدیران در صحنه و  دیدار چهره به چهره مسوولان با مردم را یکی از راهکارهای معرفی اقدامات دولت برشمرد و بیان کرد: برای نخستین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها با رویکردی نوین در بازگو کردن اقدامات دولت اقدام کنند

روابط عمومی ها با رویکردی نوین در بازگو کردن اقدامات دولت اقدام کنند