مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-29سياسي

روزانه 30 میلیون لیتر بنزین وارد می کنیم


نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام مخالفت با اعطای بنزین به خانوار و افراد به جای خودرو گفت: روزانه بالغ بر 30 میلیون لیتر بنزین از خارج وارد می کنیم و هزینه این واردات نیز سنگین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکاظم دلخوش، در حاشیه سومین همایش ملی قیر در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف بنزین در برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: برای بنزین تا امروز هیچ تصمیمی نهایی اخذ نشده و اساسا تصمیمی گرفته نشده است.

وی ادامه داد: روزانه بالغ بر 30 میلیون لیتر بنزین از خارج وارد می کنیم و هزینه این واردات نیز سنگین است.

دلخوش با بیان اینکه برخی به دنبال این هستند که بنزین به جای خودرو به افراد و خانوارها داده شود، گفت: این روش را قبول نداریم، چرا که بنزینی نداریم که به خانواده ها بدهیم، من با این روش که بنزین به افراد و یا خانوار تعلق بگیرد، مخالفم و قطعا چنین روشی، کارشناسی نیست.

وی با بیان اینکه در بحث صنعت قیر و فرآورده های نفتی، هیچ ساماندهی مناسبی تا امروز نداشته ایم، اظهار کرد: سالانه 6 میلیون تن قیر در کشور تولید می شود، اما من معتقدم بیش از این می توان از ظرفیت های تولید قیر در کشور استفاده کرد.

دلخوش افزود: دولت باید راسا سالانه سهمیه قیر راه های شهری و روستایی را اختصاص دهد تا دیگر لازم نباشد هر ساله، 4 یا 5 ماه دوندگی داشته باشیم تا وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 30 میلیون لیتر بنزین وارد می کنیم

روزانه 30 میلیون لیتر بنزین وارد می کنیم