مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-05فرهنگي

نمایش «دنیای خیال انگیز من» در سیستان و بلوچستان به روی صحنه می رود


نمایش «دنیای خیال انگیز من» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری بهناز مهدی خواه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف استان به روی صحنه می رود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری فارس از زاهدان، محمدرضا سالاری اظهار کرد: نمایش دنیای خیال انگیز من ، ویژه مدارس و خانواده ها، در استان به روی صحنه می رود.

این نمایش، با حمایت مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری بهناز مهدی خواه از تاریخ 15 تا 22 مهرماه در شهرهای زاهدان، زابل، زهک و چابهار 30 اجرا خواهد شد.

نمایش برگزیده مرکز ملی اسیتیج ایران، برگزیده بهترین بازیگر زن در بیست وششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، تقدیر ویژه یونسکو با اهدای نشان ITI در جشنواره کودک و نوجوان تفلیس گرجستان 2022، نمایش برگزیده جشنواره تئاتر کودک و نوجوان Bursa ترکیه بخشی از عنوان ها و جوایزی است که مهدی خواه و نمایش او در خارج از کشور کسب کرده اند.

گفتنی است هم زمان با اجرای این نمایش، دو کارگاه تخصصی از ایده تا اجرا ویژه مربیان کانون و نشست تخصصی تئاتر خیمه شب بازی با همکاری گروه های نمایشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه زابل، برای دانشجویان و معلمان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «دنیای خیال انگیز من» در سیستان و بلوچستان به روی صحنه می رود

نمایش «دنیای خیال انگیز من» در سیستان و بلوچستان به روی صحنه می رود