مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-21اقتصادي

انتقال آب دریای عمان به اصفهان / فرصتی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، قادریان مجری انتقال آب دریای عمان به اصفهان اظهار کرد: با توجه به گستردگی پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان، - مدیرعامل شرکت تأمین آب صفه به عنوان مجری طرح انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان ، اجرای این طرح را فرصت خوبی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان و به کارگیری محصولات و فناوری های داخلی ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، قادریان مجری انتقال آب دریای عمان به اصفهان اظهار کرد: با توجه به گستردگی پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان، نیاز به فناوری های ویژه، سرمایه گذاری، خرید و پیش خرید محصولات فناورانه از شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان وجود دارد.

قادریان در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، اظهار داشت: پروژه انتقال آب از دریای عمان به اصفهان، بسیار گسترده است و از مخازن بتنی تا ایستگاه های پمپاژ، سیستم های مقابله با خوردگی، دستگاه های تست و صحت سنجی، دستگاه های تست پوشش و مواردی از این قبیل را شامل می شود.

وی افزود: اگرچه کل این پروژه به فناوری های مخصوص خود نیاز دارد اما بخش اصلی فناوری آن در ساحل قرار می گیرد و مواردی نظیر تولید و مصرف برق، پلنت های آب شیرین کن و استحصال از آب ریجکت را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب دریای عمان به اصفهان / فرصتی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان 

انتقال آب دریای عمان به اصفهان / فرصتی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان