مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-05سياسي

میرمحمدیان: در حکمرانی ولایی، چرخه خیر جایگزین چرخه سود می شود


حجت الاسلام میرمحمدیان زر و زور و تزویر را ضابطه های نظام باطل معرفی کرد و گفت: ما باید در برابر زر و چرخه سود که مدل دستگاه باطل است، چرخه خیر را جایگزین کنیم و در برابر زور نیز محبت را قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در همایش شبکه راه سازی امامان کرمان با اشاره به تفاوت های نظام مدرن با نظام ولایی اظهارداشت: بشر سال هاست که ادعا دارد می خواهد عالم را براساس یک قواعد و قوانینی اداره کند و سعی کرده اند برای هر امری ضوابط و دستورالعمل هایی بنویسند؛ این یک مدل اداره جامعه است که همه انسان ها را در یک قالب ماشینی می بیند و تلاش دارد امور همه را به صورت متمرکز سامان دهد.

ماشینی دیدن انسان راه حل خوشبختی اوست؟ وی ادامه داد: آیا این روش موفق است و آیا انسان ها در جوامع به ظاهر پیشرفته که این حمایت ها کامل تر است، احساس خوشبختی می کنند؟ آیا وقتی انسان را به صورت ماشین دیدیم می توانیم ادعا کنیم که همه نیازهای او را پاسخ گفته ایم؟ مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان اینکه پیوندهای ولایی سه دسته هستند؛ پیوند خانوادگی، پیوند همسایگی و پیوند برادری افزود: مدل حکمرانی مدرن م خواهد ارتباط انسان ها را قطع کند و از پیوندهای ولایی جدا کند و به یک جای متمرکز وصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدیان: در حکمرانی ولایی، چرخه خیر جایگزین چرخه سود می شود

میرمحمدیان: در حکمرانی ولایی، چرخه خیر جایگزین چرخه سود می شود