مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 06:452023-10-18اجتماعي

زنگ خطر آلودگی آب گیلان


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه دفع غیراصولی فاضلاب شهری عامل اصلی آلودگی آب های سطحی و زیر سطحی در استان است، - ایسنا/گیلان معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه دفع غیراصولی فاضلاب شهری عامل اصلی آلودگی آب های سطحی و زیر سطحی در استان است، گفت: جهت جلوگیری از ادامه انتشار آلودگی فاضلاب، لزوم احداث تصفیه خانه های اصولی فاضلاب شهری توسط وزارت نیرو به ویژه در مناطق جلگه ای ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

علی محمدپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به معضلات زیست محیطی و انسانی دفع غیراصولی فاضلاب شهری در گیلان، اظهار کرد: مشکلات دفع غیراصولی فاضلاب شهری یا همان فاضلاب بهداشتی از منظر زیست محیطی و سلامتی برای محیط زیست و مردم ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه، آنچه که سلامت جوامع انسانی را در گیلان با توجه به بالا بودن سطح آب های زیرزمینی تحت ثاثیر قرار می دهد فاضلاب شهری یا انسانی است، افزود: دفع فاضلاب در روستاها نیز با توجه به افزایش جمعیت و ساخت و سازها با مشکل روبرو است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: فاضلاب های شهری و روستایی بدلیل عدم وجود زیرساخت های مناسب برای جمع آوری و سیستم های تصفیه به صورت اصولی دفع نمی شود و به شکل مستقیم یا غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر آلودگی آب گیلان

زنگ خطر آلودگی آب گیلان