مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 01:402023-09-30سياسي

آغاز پاکسازی مسیل ها در ایلام در آستانه ی بارش های پاییزی


با توجه به پیش بینی بارش های فراتر از نرمال در پاییز، دستگاه های متولی باید در مدت 10 روز نخاله های ساختمانی و پسماندهای مسیر مسیل های شهر ایلام را جمع آوری و حوضچه های مهار سیلاب ها را در قالب نهضت پاکسازی شهری لایروبی کنند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با توجه به پیش بینی بارش های فراتر از نرمال در پاییز، دستگاه های متولی باید در مدت 10 روز نخاله های ساختمانی و پسماندهای مسیر مسیل های شهر ایلام را جمع آوری و حوضچه های مهار سیلاب ها را در قالب نهضت پاکسازی شهری لایروبی کنند.

حسن بهرام نیا در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش های فراتر از نرمال در پاییز، دستگاه های متولی باید در مدت 10 روز نخاله های ساختمانی و پسماندهای مسیر مسیل های شهر ایلام را جمع آوری و حوضچه های مهار سیلاب ها را در قالب نهضت پاکسازی شهری لایروبی کنند.

وی با تاکید بر پاکسازی فوری مسیل ها، تصریح کرد: هر گونه سهل انگاری در این خصوص منجر به فاجعه خواهد شد و خسارات مالی و جانی را در پی دارد لذا هر گونه کوتاهی در این رابطه، ترک فعل محسوب می شود و دستگاه های اجرایی باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پاکسازی مسیل ها در ایلام در آستانه ی بارش های پاییزی

آغاز پاکسازی مسیل ها در ایلام در آستانه ی بارش های پاییزی