مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-08بين الملل

آخرین جزییات از دارایی های آزاد شده ایران در قطر


معاون وزیر خزانه داری آمریکا بامداد یکشنبه با رد هرگونه شایعات درباره دارایی های آزادشده ازری ایران تایید کرد که منابع ارزی ایران هم اکنون در بانک های دوحه و برای اهداف بشردوستانه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: فضاسازی ها درباره 6 میلیارد دلار دارایی های ایران در بانک های دوحه قطر را در پی عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین را رد و اعلام می کنم که این اظهارات گمراه کننده بوده و پول های آزاد شده ایران در حساب هایش در قطر است.

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا، با اشاره به 6 میلیارد دلار دارایی های ایران در بانک های دوحه روز شنبه به وقت محلی (7 اکتبر 2023 و 15 مهرماه جاری) در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) گفت: تمام پولی که در حساب های محدود در دوحه به عنوان بخشی از توافق آزادی 5 آمریکایی در ماه سپتامبر سپرده شده، در دوحه باقی می ماند.

یک پنی نیز از این پول خرج نشده است.

این مقام وزارت خزانه داری آمریکا افزود: این دارایی ها نمی تواند به ایران منتقل شود و فقط می تواند در آینده برای اهداف بشردوستانه استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از دارایی های آزاد شده ایران در قطر

آخرین جزییات از دارایی های آزاد شده ایران در قطر