مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-27اقتصادي

تولید 570 هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید بهشتی لوشان


معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق لوشان از افزایش 35 درصدی تولید برق در نیروگاه برق لوشان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال نیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کامبیز مرادی معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق لوشان ظهر امروز در حاشیه بازدید از این نیروگاه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروگاه لوشان نقش مهمی در تولید برق گیلان دارد، اظهار کرد: در نیروگاه لوشان از متخصصان توانمندی در حوزه تولید برق استفاده می شود که همین امر نقش مهمی در عدم قطعی برق در این استان دارد.

وی از افزایش 35 درصدی تولید برق در نیروگاه برق لوشان خبر داد و افزود: میزان تولید برق این نیروگاه در شهریورماه امسال با افزایش 35 درصدی در مقایسه با تولید پارسال، به 147 هزار مگاوات رسید.

معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق لوشان از تولید بیش از 500 مگاواتی برق در نیروگاه تولید برق لوشان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال نیز، 570 هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید بهشتی لوشان تولید و به شبکه سراسری برق انتقال یافت.

مرادی با تأکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت حداکثری از نیروگاه تولید برق لوشان برق، بیان کرد: نیروگاه 360 مگاواتی لوشان با دو واحد بخار 120 مگاواتی و دو واحد گازی 60 مگاواتی، با نیم قرن فعالیت تولید برق، نقش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 570 هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید بهشتی لوشان

تولید 570 هزار مگاوات برق در نیروگاه شهید بهشتی لوشان