مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-22اجتماعي

اولویت نخست در برنامه های آموزشی باید به موضوع نماز اختصاص داده شود


سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نماز در لایه های زندگی نقشی کاربردی دارد و در تمام اعصار و زمان ها به عنوان موضوع نخست مطرح بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نماز در لایه های زندگی نقشی کاربردی دارد و در تمام اعصار و زمان ها به عنوان موضوع نخست مطرح بوده است.

علی خیور شامگاه شنبه 29 مهر در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش استان افزود: نماز در لایه های زندگی نقشی کاربردی دارد و در تمام اعصار و زمان ها به عنوان موضوع نخست مطرح بوده است.

وی ادامه داد: خداوند متعال بیشترین آیات را در قرآن به موضوع نماز اختصاص داده و حدود یک هزار و 100 آیه از قرآن به نماز می پردازد.

علی خیور افزود: با توجه به اهمیت و قداست موضوع نماز، اولویت نخست ما در برنامه ها آموزشی باید به موضوع نماز اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: برای ایجاد یک تحول عظیم در حوزه آموزش و پرورش نیازمند به تحول در اجرای برنامه ها هستیم تا موضوع آماده سازی زیربنا و فرآیند انجام برنامه ها به نحوی صورت پذیرد که نتیجه آن در عمل دیده شود و همچنین برای راه اندازی و تکامل امور معنوی در آموزش و پرورش، ارائه طرح ها و روش های اجرایی مناسب در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت نخست در برنامه های آموزشی باید به موضوع نماز اختصاص داده شود

اولویت نخست در برنامه های آموزشی باید به موضوع نماز اختصاص داده شود