مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-26اقتصادي

بازار مناسب محصولات کشاورزی فارس در بازار روسیه


دبیر کل اتاق بازرگانی فارس با اشاره به ظرفیت های کشاورزی این استان گفت: محصولات کشاورزی فارس می تواند بازار خوبی در روسیه داشته باشد.

- ایسنا/فارس دبیر کل اتاق بازرگانی فارس با اشاره به ظرفیت های کشاورزی این استان گفت: محصولات کشاورزی فارس می تواند بازار خوبی در روسیه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عوض پور امروز، 4 مهرماه در نشست مشترک رؤسای کمیسیون های تخصصی انرژی و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان، فناوری اطلاعات و ارتباطات این اتاق با فعالان بخش خصوصی روسیه گفت: فارس یکی از استان های مهم و تاثیرگذار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در کشور است که در این حوزه تولید کننده محصولات با کیفیت و مطلوبی است.

وی با اشاره به وجود صنایع و شرکت های تولید کننده مهم و بزرگ در حوزه نفت و گاز در استان فارس افزود: با توجه وجود منطقه گازی عسلویه، پتروشیمی های بزرگ و صنایع فعال در استان فارس، این استان یکی از پشتیبان کننده های حوزه نفت و گاز کشور است.

عوض پور اظهار کرد: همچنین در استان فارس محصولات خوبی در حوزه های دیگر از جمله کشاورزی تولید می شود که می تواند در بازار روسیه جایگاه خوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: استان فارس پتانسیل های بالایی در حوزه های مختلف دارد که هریک از بخش های گردشگری، کشاورزی، صنعت، آی تی، پزشکی، خدمات می تواند زمینه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مناسب محصولات کشاورزی فارس در بازار روسیه

بازار مناسب محصولات کشاورزی فارس در بازار روسیه