مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-23بين الملل

نگرانی تل آویو از بازگشت روابط تهران و قاهره


یک مسئول مصری با اشاره به تاثیر مثبت بازگشت روابط ایران و عربستان بر روند بازگشت روابط تهران و قاهره، گفت رژیم صهیونیستی از این موضوع نگران شده است.

- یک مسئول مصری با اشاره به تاثیر مثبت بازگشت روابط ایران و عربستان بر روند بازگشت روابط تهران و قاهره، گفت رژیم صهیونیستی از این موضوع نگران شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع دیپلماتیک مصری گفت دیدار سامح شکری وزیر خارجه مصر با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود در حاشیه نشست ممع عمومی سازمان ملل در نیویورک در چارچوب ارزیابی روند بازگشت روابط دو کشور و تاکید دو طرف بر اهمیت بازگشت روابط به حالت طبیعی است.

ایمن سلامه عضو شورای روابط خارجی مصر نیز گفت ایران و مصر هر دو به دنبال تقویت نفوذ خود در منطقه هستند اما دو طرف در خصوص مسائلی مانند فلسطین، سوریه، یمن و عراق اختلاف نظر دارند.

سلامه خاطرنشان کرد که موانع دیگر نیز وجود دارد از جمله اینکه رژیم صهیونیستی نگران بازگشت روابط تهران و قاهره است زیرا معتقد است که این امر منجر به تقویت نفوذ ایران در منطقه می شود.

عضو شورای روابط خارجی مصر گفت: با این حال تحولات اخیر منطقه ای از جمله بازگشت روابط دیپلماتیک ریاض و تهران باعث شد که فضای مثبتی برای بازگشت روابط تهران و قاهره ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی تل آویو از بازگشت روابط تهران و قاهره

نگرانی تل آویو از بازگشت روابط تهران و قاهره