مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 21:152023-09-26اقتصادي

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل تبریز


شهردار تبریز با اشاره به اینکه بالاترین رقم افزایش بودجه امسال در بین شهرهای کشور مربوط به تبریز است، گفت: در سال جاری پروژه های عمرانی جدید زیادی آغاز شده و همچنین 4 هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های حمل و نقلی همچون مترو اختصاص داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  یعقوب هوشیار  امروز در جریان دیدار خود در کنار جمعی از آتش نشان های تبریزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از افتتاح و بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی ولی امر به عنوان بیست و پنجمین ایستگاه کلانشهر تبریز با اعتبار 45 میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: رویکرد راهبردی شهرداری در حوزه های مختلف، تلاش شبانه روزی برای ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایتمندی شهروندان است.

وی با بیان اینکه پروژه های زیست محیط متعددی در سال گذشته توسط شهرداری تبریز انجام شده است، خاطرنشان کرد:  در 6 ماهه نخست سال جاری کلانشهر تبریز یک روز هم هوای آلوده نداشته است و اقدامات گسترده در نوسازی ناوگان عمل و نقل عمومی در کنار اجرای پروژه های زیست محیطی باعث کاهش آلودگی در شهر شده است.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه بالاترین رقم افزایش بودجه امسال در بین شهرهای کشور  مربوط به تبریز است، افزود: بودجه امسال شهرداری تبریز  20 هزار میلیارد تومان بوده و 14 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل تبریز

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای حمل و نقل تبریز