مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-25حوادث

قاچاقچیان چوب جنگلی در دام محیطبانان آستارایی


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا از دستگیری و توقیف آلات جرم دو نفر از قاچاقچیان چوب جنگلی در پناهگاه حیات وحش لوندویل خبر داد.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا از دستگیری و توقیف آلات جرم دو نفر از قاچاقچیان چوب جنگلی در پناهگاه حیات وحش لوندویل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان، محمدرضا سلامی ریک با اشاره به دستگیری قاچاقچیان چوب جنگلی در پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا، اظهار کرد: در پی برنامه ریزی و کمین شبانه مامورین یگان حفاظت محیط زیست اداره شهرستان آستارا در پناهگاه حیات وحش لوندویل و در یک اقدام غافلگیرانه دو تن از قاچاقچیان سابقه دار حاضر در محل وقوع جرم دستیگر شدند.

وی افزود: این قاچاقچیان با یک دستگاه اره موتوری و اره های دستی در حال قطع اشجار جنگلی بودند که توسط محیط بانان دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستارا درباره جزییات این مهم، گفت: متخلفین به صورت غیر قانونی در ساعت 3:30 نیمه شب در داخل جنگل های پناهگاه حیات وحش لوندویل در حین انجام عملیات قطع درختان جنگلی بودند.

سلامی ریک اضافه کرد: این افراد دستگیر شدند و چوب آلات مقطوعه و ادوات جرم آنها که شامل یک دستگاه اره موتوری برقی، یک عدد اره دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان چوب جنگلی در دام محیطبانان آستارایی

قاچاقچیان چوب جنگلی در دام محیطبانان آستارایی