مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 08:112023-09-29سياسي

راه اندازی سامانه جامع کشوری برای تحلیل و ارزیابی فعالیت های دفاع مقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران در مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و بانوان فعال فرهنگی در حوزه دفاع مقدس که در فرمانداری نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان نوشهر ظرفیت های خوبی دارد که نسبت به زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس اهتمام ویژه ای دارند.

  وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای استان مازندران و 470 شهید شهرستان نوشهر افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی شکل گرفت که اسلام و ارزش های اسلامی در غربت بودند و انقلاب اسلامی معجزه اسلام در قرن حاضر و هدیه الهی به ملت ایران بود.

  وی با بیان اینکه دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود و با شکل گیری انقلاب اسلامی، ظرفیت های انقلابی در مسیر رشد و تعالی معنوی قرار گرفت، گفت: بسیاری از مدیران در دوران دفاع مقدس آبدیده شدند.

  دفاع مقدس محل رشد و تعالی ملت ایران بود   وی با بیان اینکه دفاع مقدس محل رشد و تعالی ملت ایران بود،گفت: ویژگی های دفاع مقدس در تاریخ انقلاب منحصربفرد بود.

  سلامی در ادامه با بیان اینکه روحیه مجاهدت ملت، روحیه معنوی، ایمان، تدیِّن، اخلاص، شجاعت رزمندگان از سلاح نظامی کاربردش بیشتر بود، افزود: رزمندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه جامع کشوری برای تحلیل و ارزیابی فعالیت های دفاع مقدس

راه اندازی سامانه جامع کشوری برای تحلیل و ارزیابی فعالیت های دفاع مقدس