مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-07ورزشي

افت مدال آوری اصفهانی ها در هانگژو


بازی های آسیایی هانگژو در حالی به روز های پایانی خود می رسد که سهم اصفهانی ها از این مسابقات 3 مدال نقره و 3 مدال برنز بود و آنها بدون طلا هانگژو را ترک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت بازی های آسیایی 2022 با یک سال تأخیر به میزبانی هانگژو چین برگزار شد و دو روز دیگر با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

تعداد 33 نفر به عنوان ورزشکار، مربی و هیأت ژوره از اصفهان در بازی های آسیایی هانگژو حضور داشتند که موفق به کسب 3 مدال نقره و 3 مدال برنز شدند و از رسیدن به مدال طلا بازماندند.

 اصفهانی ها بدون طلا هانگژو را ترک کردند زهرا کیانی در تالو ووشو، ترانه احمدی در اسکیت و الهه منصوریان در ساندا ووشو موفق به کسب مدال نقره شدند؛ رویا داوودیان در کبدی، شهربانو منصوریان در ساندا ووشو و مرجان سلحشوری در پومسه تکواندو نیز مدال برنز به دست آوردند.

رضا لسانی، محمد سواری و رومینا سالک در اسکیت، گلنوش سبقت الهی و مرضیه پرورش نیا در تیراندازی، یگانه کرمانی در بدمینتون، مهرشاد افقری و متین سهران در شنا، فرزانه فصیحی در دو و میدانی، شاهین بنی طالبی، علی مجیری و مینا پناهی در ووشو، ارسلان کاظمی در بسکتبال، احمدرضا طالبیان و رکسانا رازقیان در قایقرانی، مهدی بهنام نیا، کیارش طاهری و مهران رهنما در هندبال و مسعود مکاری نژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت مدال آوری اصفهانی ها در هانگژو

افت مدال آوری اصفهانی ها در هانگژو