مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-18پزشكي

افزایش 3 برابری سهمیه شیر خشک لرستان


مدیر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو لرستان گفت: با پیگیری های مستمر از سازمان غذا و دارو، سهمیه شیرخشک استان نسبت به ماه گذشته سه برابر شده است.

- ایسنا/لرستان مدیر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو لرستان گفت: با پیگیری های مستمر از سازمان غذا و دارو، سهمیه شیرخشک استان نسبت به ماه گذشته سه برابر شده است.

سجاد پاپی بیست و ششم مهر ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل کمبود شیرخشک در برخی داروخانه های استان اظهار کرد: کمبود شیرخشک مختص به یک شهر یا استان خاص نبوده و یک بحث کشوری است و به زودی در کل کشور حل خواهد شد.

وی گفت: توزیع شیر خشک در لرستان نسبت به شهریور افزایش داشته و هم اکنون انواع شیرخشک های مختلف در استان در حال توزیع است.

پاپی از رشد سه برابری سهمیه شیر خشک لرستان خبر داد و گفت: با پیگیری های مستمر از سازمان غذا و دارو، سهمیه شیرخشک استان نسبت به ماه گذشته سه برابر شده و نسبت به سایر استان ها وضیعت پایدارتری داریم.

مدیر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو لرستان گفت: چنانچه در برند خاصی کمبود مشاهده شود، برندهای جایگزین در داروخانه ها موجود است.

وی با بیان اینکه این سهمیه ها در مراحل مختلف و در بازه یک ماهه در سطح استان توزیع می شود، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده در آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری سهمیه شیر خشک لرستان

افزایش 3 برابری سهمیه شیر خشک لرستان