مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-01اقتصادي

حرکت امیدآفرین ایلام از اعتبارات ضریب محرومیت به سمت ارزش افزوده حوزه نفت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: همیشه رشد اعتبارهای استان ایلام بر اساس ضریب محرومیت بوده اما با تلاش های صورت گرفته و ارزش افزوده های حوزه نفتی رشد اعتبارات استان ایلام به سمت 3 درصد اعتبارات نفت حرکت کرده که این نوع اعتبارات برای استان .

- ایسنا/ایلام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: همیشه رشد اعتبارهای استان ایلام بر اساس ضریب محرومیت بوده اما با تلاش های صورت گرفته و ارزش افزوده های حوزه نفتی رشد اعتبارات استان ایلام به سمت 3 درصد اعتبارات نفت حرکت کرده که این نوع اعتبارات برای استان بسیار مهم و کاربردی است.

دکتر امین دوست محمدی امروز یکشنبه 9 مهر در جشنواره شهید رجایی که در سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: استان ایلام سال گذشته برای نخستین بار 35 درصد مازاد بر آنچه مصوب شده بود، درآمد کسب کرد و درآمدهای استان در سال جاری 51 درصد مازاد بر اعتبارهای مصوب محقق شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارهای مصوب استان ایلام در سال گذشته 7330 میلیارد ریال بود که به 9870 میلیارد ریال رسید و مازاد آنچه مصوب شد، تحقق پیدا کرده است، گفت: 90 درصد تامین درآمدهای استان ایلام از راه انضباط مالی و فرارهای مالیاتی بود، امسال نیز پیش بینی این است که با ورود حساب های مالیاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت امیدآفرین ایلام از اعتبارات ضریب محرومیت به سمت ارزش افزوده حوزه نفت

حرکت امیدآفرین ایلام از اعتبارات ضریب محرومیت به سمت ارزش افزوده حوزه نفت