مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-14اجتماعي

اقامه نماز جماعت یکی از راه های مقابله با شبیخون فرهنگی است


رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان رفسنجان گفت: 500 مدرسه در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 300 مدرسه شامل دوره اول و دوم متوسطه هستند که دانش آموزان به سن تکلیف رسیده اند و از این تعداد هم 152 مدرسه دارای نمازخانه و امام جماعت هستند.

- ایسنا/کرمان رییس شورای آموزش وپرورش شهرستان رفسنجان گفت: 500 مدرسه در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 300 مدرسه شامل دوره اول و دوم متوسطه هستند که دانش آموزان به سن تکلیف رسیده اند و از این تعداد هم 152 مدرسه دارای نمازخانه و امام جماعت هستند.

حسین رضایی صبح امروز 22 مهرماه در شورای اقامه نماز شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: مهمترین وظیفه آموزش و پرورش توسعه فرهنگ نماز است و این امر با تجهیز و شاداب سازی نمازخانه ‎ها برای ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان برای حضور باشکوه در نمازهای جماعات محقق می شود.

وی ادامه داد: اقامه نماز جماعت یکی از راه های مقابله با شبیخون فرهنگی است و به همین دلیل زمینه برپایی هرچه باشکوه تر این فریضه دینی در مدارس باید فراهم شود.

رضایی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در اول وقت انسان را از بسیاری از ناهنجاری ها و منکرات نجات می دهد، تأکید کرد: باید از ناحیه مسئولیت های اجتماعی شرکت مس و همه مسئولان فرهنگی در این راستا بهره گرفت که نسل آینده با فرهنگ اسلام ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جماعت یکی از راه های مقابله با شبیخون فرهنگی است

اقامه نماز جماعت یکی از راه های مقابله با شبیخون فرهنگی است