مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-04اقتصادي

فسخ قرارداد اراضی مزارع پرورش میگو بدون عملکرد مؤثر


مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد گفت: قرارداد زمین هایی که بیش از پنج سال بدون عملکرد باقی مانده بازپس گرفته می شود و به سرمایه گذاران جدید که از روش های مدرن و فناورانه اقدام به تولید میگو کنند واگذار می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد گفت: قرارداد زمین هایی که بیش از پنج سال بدون عملکرد باقی مانده بازپس گرفته می شود و به سرمایه گذاران جدید که از روش های مدرن و فناورانه اقدام به تولید میگو کنند واگذار می شود.

مریم نوری بالانجی شامگاه چهارشنبه (دوازدهم مهرماه) با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از تضییع بیت المال و هم راستا با سیاست گذاری های صورت گرفته کشوری جهت افزایش تولید و ایجاد امنیت غذایی و حفظ ذخایر ملی و جلوگیری از تخریب محیط زیست همچون اراضی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته تاکنون قرارداد با دو سرمایه گذار متعلق به زمینی به مساحت 156 هکتار فسخ شده و پس از بررسی های صورت گرفته، این زمین در اختیار 31 تن از متقاضیان تولید میگو با روش های مدرن و فناورانه پرورش میگو متراکم قرار گیرد.

مدیر شیلات و کشاورزی تصریح کرد: همچنین قرارداد تقریبی 350 هکتار از اراضی که در سال های گذشته به چندین سرمایه گذاران حوزه میگو واگذار شده و طی سالیان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ قرارداد اراضی مزارع پرورش میگو بدون عملکرد مؤثر

فسخ قرارداد اراضی مزارع پرورش میگو بدون عملکرد مؤثر