مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-04پزشكي

الزام ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انواع شیرخشک از 20 مهرماه


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: به منظور مدیریت توزیع شیر خشک و همچنین اطمینان از دسترسی مصرف کنندگان، علاوه بر شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه، - ایسنا/یزد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: به منظور مدیریت توزیع شیر خشک و همچنین اطمینان از دسترسی مصرف کنندگان، علاوه بر شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه، اطلاعات مصرف کنندگان شیرخشک های معمولی هم از تاریخ 20 مهر ماه در سامانه مربوطه ثبت می شود.

بهروز حیدری ضمن اعلام این خبر گفت: از تاریخ 20 مهرماه ارائه کدملی و تاریخ تولد فرزند شیرخوار به داروخانه جهت دریافت شیرخشک الزامی است.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن زیرساخت استعلام شناسه رهگیری، ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انواع شیرخشک و غذاهای ویژه(تولیدی وارداتی) و رعایت عدالت در ارائه خدمات، کلیه شرکت های تامین کننده، توزیع کننده و داروخانه ها از تاریخ ذکر شده، ملزم به ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انواع شیر خشک هستند.

حیدری اظهار کرد: پیش از این، ثبت مشخصات دریافت کنندگان شیرخشک های رژیمی انجام می شده و از تاریخ 20 مهر این امر مشمول انواع شیرخشک معمولی و رژیمی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با پیگیری های انجام شده و با توجه به کمبود انواع برندهای شیرخشک در سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انواع شیرخشک از 20 مهرماه

الزام ثبت اطلاعات دریافت کنندگان انواع شیرخشک از 20 مهرماه